loading...

تردميل توربو فيتنس

تردميل توربو فيتنس

بازدید : 224
11 زمان : 1399:2

تردميل توربو فيتنس 250 يكي از زيباترين تردميل هاي كمپاني توربو فيتنس ( از نظر ظاهري ) مي باشد كه علاوه بر مانيتور فوق العاده كامل و زيبا داراي پنل نگه دارنده تبلت و موبايل و جدول نشان دهنده ضربان قلب نرمال در هر فرد مي باشد.

ويژگي هاي تردميل توربو فيتنس 250 :

نحوه نورپردازي مانيتور و نوع چيدمان و تركيب بندي دكمه ها، اين تردميل را از مدل هاي ديگر كمي متمايز كرده . گذشته از ويژگي هاي خاص ظاهري اين تردميل مي توان به ويژگي هاي فني آن از جمله قدرت موتور بالا، تحمل وزن بالا، امكان حمل و نقل بسيار ساده كه به وسيله چهار چرخ انجام مي شود اشاره كرد . اين تردميل با داشتن قابليت شيب برقي يكي از كارآمدترين تردميل هاي تك كاره توربو فيتنس محسوب مي شود.

مشخصات فني و ظاهري تردميل توربو فيتنس 250 :

قدرت و بخش هاي مختلف نماي پشت تردميل را در عكس شماره 1 ميتوانيد مشاهده نماييد.

نحوه نصب و راه اندازي تردميل توربو فيتنس 250 :

ابتدا تردميل توربو فيتنس 250 را از وكيوم خارج مي كنيد .

پايه هاي تردميل توربو فيتنس را در حالت عمودي قرار مي دهيد .

پيچ پايه هاي تردميل توربو فيتنس 250 را بسته و محكم مي كنيد .

مانيتور را درجاي خود قرار دهيد و پيچ هاي آن را محكم ببنديد .

محافظ دسته تردميل را در جاي خود قرار داده و پيج هاي آن را محكم ببنديد .

پنل پشت مانيتور را در جاي خود قرار داده و پيچ هاي آن را محكم ببنديد .

سيم برق دستگاه را متصل كرده و كليد روشن كردن دستگاه را در حالت ON قرار دهيد.

روغن تردميل و دفترچه راهنما هم به همراه تردميل توربو فيتنس براي مشتريان عزيز ارسال مي گردد.

بازدید : 231
11 زمان : 1399:2

تحمل وزن تردميل : تحمل وزن تردميل توربو فيتنس يعني بالاترين وزن كاربر كه به صورت استاندارد توسط تردميل تحمل مي شود و تمامي فرايند اصلي تردميل مثل حركت موتور يا اعمال شيب بدون ايراد انجام مي شود . اين عامل ارتباط مستقيم با قدرت موتور ، ابعاد دستگاه ،ابعاد تسمه، ابعاد غلطك، جنس و ضخامت تخته ،جنس و ضخامت تسمه و بدنه تردميل دارد. مشخص است هر چقدر تحمل وزن دستگاه بالاتر باشد بايد موتور قوي تر ،سايز دستگاه بزرگتر و بدنه محكم تر باشد .

مثال : در هنگام خريد تردميل اگر براي منزل مي خواهيد تردميل تهيه كنيد بايد بالاترين وزن اعضاي خانواده را در نظر بگيريد و نسبت به آن تردميل تهيه كنيد و تحمل وزن دستگاه انتخ شما بايد بالاتر از وزن سنگين ترين مصرف كننده باشد. به طور مثال اگر بالاترين وزن اعضا خانواده شما 100 كيلوگرم باشد بايد در گروه 110 يا بالاتر در جستجوي تردميل باشيد.

ايمني در حركت

بعضي از تردميل‌ها داراي گيره‌اي هستند كه با اتصال به لباس ايمني شما را در حين حركت تضمين مي‌كنند، به‌طوري كه اگر در هنگام راه‌ رفتن يا دويدن تعادل خود را از‌دست بدهيد با تكان ناگهاني شما گيره از لباس كنده شده و تردميل توربو فيتنس به‌طور اتوماتيك خاموش مي‌شود. صورت استاندارد تمامي تردميل بايد اين وسيله را داشته باشند . در ضمن اين قطعه به عنوان قفل كودك هم مورد استفاده قرار مي گيرد و اگر بر روي دستگاه نباشد ،موتور تردميل حركت نمي كند.

اثر ضربه گير

در هنگام خريد تردميل مشاهده خواهيد كرد كه برخي از تردميل هاي جديد داراي قابليتي است كه مانع از آسيب به زانو و مفاصل هنگام استفاده از آن مي شود. اين قابليت براي افرادي كه داراي زانو درد يا درد مفاصل هستند حايز اهميت است. در اكثر تردميل ها ضربه گير وجود دارد كه اين قسمت به صورت لاستيك هاي منعطف زير تخته تردميل تعبيه شده است و باعث مي شود تا به مفاصل زانو و كمر فشار كمتري وارد شود. در بعضي از تردميل ها از سيستم ضربه گير sds استفاده مي شود و اين سيستم كمك ميكند تا علاوه بر گرفته شدن فشار توسط ضربه گير ح انعطافي بيشتر در منطقه راه روي به وجود بيايد و در نتيجه فشار به مفاصل به حداقل برسد . اين امكان بيشتر بر روي تردميل هايي وجود دارد كه مجهز به شيب برقي هستند .

تنظيم شيب تردميل

در هنگام تردميل توربو فيتنس به اين نكته توجه كنيد كه حركت روي تردميل شبيه ساز پياده روي و دو و ميدانيست . در ح سر بالايي حركت سخت تر مي شود به همين علت بر روي تردميل ها از خاصيت شيب استفاده مي شود و در برخي از تردميل ها به صورت دستي حدودا تا 5 درجه و در بعضي ديگر به صورت برقي با استفاده از يك موتور الكتريكي بين 15 تا 25 درجه قابل تنظيم است .

بازدید : 190
11 زمان : 1399:2

تردميل توربو فيتنس 2200 تردميلي خانگي با قدرت موتور 2.5 اسب بخار كه ميتواند تا 120 كيلوگرم را تحمل كند و از قابليت هاي خوب اين تردميل داشتن 6 لوازم جانبي است كه كاربر ميتواند با استفاده از امكانات بيشتر اين تردميل، ورزش لذت بخشي را تجربه كند. كليد اضطراري بر روي اين دستگاه در نظر گرفته شده است كه در صورتي كه براي كاربر يا دونده اين دستگاه مشكلي به وجود بيايد به وسيله خاموش كردن سيستم و ايستادن تسمه به كاربر كمك ميكند تا دچار حادثه و مشكلي نشود.

ابعاد تسمه تردميل توربو فيتنس 2200، 46*126 سانتي متر است كه محدوده عرضي و طولي دونده را مشخص ميكند. اين تردميل خانگي داراي جك گازي و مزيت تاشوندگي ميباشد كه با اين مزيت تردميل كمترين فضاي ممكن را اشغال ميكند و در زماني كه صفحه تردميل باز است، جك گازي از برخورد يك باره آن با سطح زمين جلوگيري ميكند و قادر است دستگاه را به مرور و اصولي باز كند. سرعتي كه اين دستگاه ميتواند ارائه دهد 16 كيلومتر در ساعت است و به راحتي كاربر اين تردميل ميتواند شيب و سرعت خود را توسط دسته هاي آن تنظيم كند. نمايشگري بر روي اين تردميل تعبيه شده است كه به راحتي ميتواند سرعت، ميزان كالري مصرفي، مسافت طي شده، درجه شيب، زمان و حتي ضربان قلب ورزشكار استفاده كننده خود را نشان دهد و او با اطلاع از وضعيت خود ورزش كردن با اين دستگاه را ادامه دهد.

كليد STOP و START بر روي دسته اين تردميل در نظر گرفته شده است كه به كاربر كمك ميكند تا به راحتي از اين دستگاه استفاده كند. از قابليت هاي جانبي تردميل توربو فيتنس مدل 2200 شامل: ماساژور برقي، مسگري، كش ايروبيك، تخته شنا و پايه دراز نشست است. از ديگر لوازم جانبي اين تردميل ميتوان به روغن چرب نمودن قسمت زيرين تسمه ها و دفترچه راهنماي استفاده از تردميل توربوفيتنس اشاره كرد كه به كاربر كمك ميكنند به راحتي بتواند از اين دستگاه استفاده و نگه داري كند. تردميل توربو فيتنس داراي 2 سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش است كه در صورت به وجود آمدن مشكل يا خرابي به كمك كاربر مي آيد.

بازدید : 154
11 زمان : 1399:2

تردميل 200 با برند Turbo Fitness ساخت كشور تايوان است

تردميل توربو فيتنس 200 :

ويژگي ها:

- قدرت موتور 2/5Hp

- سرعت ١ الي ١٦ كيلومتر در ساعت

- نوع شيب برقي تا ١٥ درجه بصورت اتوماتيك

- مانيتور نمايشگر سرعت، مسافت، كالري، زمان، ضربان قلب و درجه شيب

- داراي ٩ برنامه اتوماتيك

- حداكثر وزن استفاده كننده ١٢٠ كيلوگرم

- قابليت تاشو و ضربه گير SDS

- داراي مگنت اضطراري جهت توقف سريع دستگاه

- داراي كليد تنظيم سرعت و شيب بر روي دسته ها

- ابعاد تسمه : ١٢٦ * ٤٦ سانتي متر

- ابعاد دستگاه : ١٤٦ * ٧٥ * ١٦٨ سانتي متر

- نوع استفاده : خانگي (ورزشي و لاغري)

قابليت هاي تردميل توربو فيتنس 200

اين دستگاه تك منظوره ،موتور با قدرت 2.5 hp دارد كه با تسمه اي به ابعاد 126*46 توان تحمل وزن ورزشكار حداكثر تا 120 كيلوگرم را دارد . روي موتور ، شاسي و تسمه اين تردميل تايوان حك شده است . شيب برقي اين دستگاه تا 15% قابل تنظيم است . مانيتورLCD با نور آبي نشانگر سرعت ، مسافت، كالري، زمان و ضربان قلب و درجه شيب را دارد . داراي يك برنامه دستي و 9 برنامه ورزشي از پيش تعيين شده است . داراي ضربه گير در قسمت زير تردميل و همچنين ضربه گير SDS براي جلوگيري از آسيبهاي مفصلي است . قابليت تاشو با جك گازي براي گرفتن فضاي كمتر را دارد . كيفيت مناسب قطعات و برند تايواني اين دستگاه باعث شده تا از استقبال خوبي برخوردار شود .

وسيله مناسب جهت ورزشهاي هوازي براي لاغري و آمادگي جسماني براي محيط هاي كوچك خصوصي مثل منزل با تحمل وزن حداكثر 120 كيلوگرم مي باشد

مشخصات فني و ظاهري تردميل توربو فيتنس 200 :

شما مي توانيد نمايشگر مانيتور تردميل توربو فيتنس 200 را كه نشان دهنده كالري، درجه شيب، زمان ، مسافت ، ضربان قلب و سرعت مي باشد را مشاهده نماييد .

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 3058
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی